Hem - Spansklärarföreningen

Välkommen till Spansklärarföreningen i Västra Sverige. APEOS 8211; Asociación de Profesores de Español del Oeste de Suecia. Spansklärarföreningen i Västra Sverige är en ideell, ej facklig sammanslutning, vars uppgift är att främja spanskundervisningen och bevaka spanskans ställning som undervisningsämne i Sverige. Föreningens syfte är att Skapa kontakt mellan lärare i spanska och utgöra ett forum hellip; Fortsätt läsa Hem rarr;

OVERVIEW

This web site spansklararforeningen.se presently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have evaluated six pages inside the web site spansklararforeningen.se and found thirteen websites referring to spansklararforeningen.se.

SPANSKLARARFORENINGEN.SE RANKINGS

This web site spansklararforeningen.se is seeing a alternation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for spansklararforeningen.se

Traffic ranking (by month) for spansklararforeningen.se

Traffic ranking by day of the week for spansklararforeningen.se

Hur lär ungdomar - Språk

Kom ihåg tisdagen den 11 maj kl 12. Det blir det sista referensgruppsmötet för Hur lär ungdomar? Eftersom verksamheten upphör efter det här läsåret. LMS-dagen i Stockholm den 20 mars. En sida som samlar nyheter från hela världen på olika språk. Man kan klicka på ett land och se vilka nyheter som är på gång där just nu.

Sueciamulticultural

Postulación de la cultura CHinchorro como patrimonio cultural de la humanidad. Apoyemos para que las momias Chinchorro, las más antiguas del mundo, sean reconocidas como Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO. Personas sin permiso de permanencia en Suecia tienen derecho atención médica. La asociación sudafricana PRAESA obtiene el Premio de Literatura en Memoria de Astrid Lindgren 2015.

WHAT DOES SPANSKLARARFORENINGEN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of spansklararforeningen.se Mobile Screenshot of spansklararforeningen.se Tablet Screenshot of spansklararforeningen.se

SPANSKLARARFORENINGEN.SE HOST

Our web crawlers revealed that the main page on spansklararforeningen.se took one thousand seven hundred and sixty-six milliseconds to come up. Our crawlers could not find a SSL certificate, so our crawlers consider spansklararforeningen.se not secure.
194.9.94.194

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I found that spansklararforeningen.se is weilding the Apache/2.2.22 (FreeBSD) PHP/5.4.6 mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/0.9.8y server.

Hem - Spansklärarföreningen

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Välkommen till Spansklärarföreningen i Västra Sverige." Our analyzers noticed that the web site said " APEOS Asociación de Profesores de Español del Oeste de Suecia." The Website also said " Spansklärarföreningen i Västra Sverige är en ideell, ej facklig sammanslutning, vars uppgift är att främja spanskundervisningen och bevaka spanskans ställning som undervisningsämne i Sverige. Skapa kontakt mellan lärare i spanska och utgöra ett forum för utbyte av erfarenheter och idéer när det gäller spanskundervisningen."

SIMILAR BUSINESSES

Spansk madordbog

Spansk mad - en illustreret ordbog. Dette er en spansk-dansk ordbog. For dig, der er interesseret i spansk mad og som gerne vil vide lidt mere end blot, hvad de enkelte madretter hedder på dansk. Hvis det er første gang, du besøger denne ordbog, vil det være en god idé at læse brugervejledningen. Med ordbog over de kendteste spanske retter. Typiske madvarer og retter fra Spaniens regioner. Spanske produkter med officielt kvalitetsstempel.

Clases de Español - Spanish lessons

Clases de Español - Spanish lessons. This blog is for use of all my pupils in Norway for the Spanish lessons. Domingo, septiembre 05, 2010. Esta es una muestra de los animales encontrados durante mis vacaciones en Finlandia. Lunes, agosto 02, 2010. Later I will post some pictures of my travels. Martes, junio 15, 2010.

Spansk Musik

En musikblogg helt inriktad på spansk musik och spanska låtar. Man får säga att våren nu äntligen har anlänt. Får därför bli några låtar jag starkt förknippar med våren idag. Los Delinqüentes- La Primavera Trompetera. Känner direkt igen den där första vårdagen varje år när solen skiner och folk plötsligt visar sig igen efter vinterns sjuka mörker och kyla. Los Fabulosos Cadillacs - Carnaval de toda la vida.

Helen Doron Learning Centre Špansko

More English for All Children. Paul Ward and the Treasure. Dobrodošli u Helen Doron Centar Špansko! U suradnji s Teniskim klubom Prečko i ovo ljeto organiziramo ljetni kamp! I ove školske godine naše starije školske polaznike počastili smo kino projekcijom. Gledali smo Noć u muzeju 3 i dobro se zabavili! Posted by Helen Doron Learning Centre Špansko. On Monday, March 30, 2015.